Jaka jest różnica między Meebo a WhatsApp?

Jaka jest różnica między Meebo a WhatsApp?

Jeśli chodzi o przesyłanie wiadomości, użytkownicy mają do dyspozycji dwa główne rodzaje usług: czaty na żywo i komunikatory. Czat na żywo to trwająca rozmowa, która jest asynchroniczna. Komunikator jest asynchroniczny, ale wiadomość wysłana za jego pośrednictwem może być odczytana i odpowiedziana w czasie rzeczywistym. Meebo to oparty na Ajaxie klient komunikatora, a WhatsApp to najpopularniejsza usługa komunikacji cyfrowej w Singapurze. Jednak, który z nich jest lepszą opcją? Przyjrzyjmy się niektórym z głównych różnic między nimi i jak się różnią.

Wiadomości to ciągła, asynchroniczna rozmowa

Świat komunikatorów przechodzi znaczące zmiany. Wiadomości mogą być asynchroniczne lub synchroniczne, a każda z nich wymaga innej technologii, przepływu pracy i najlepszych praktyk. Z drugiej strony, synchroniczne przesyłanie wiadomości jest żywą rozmową jeden do jednego, z ustalonym początkiem i końcem. Najlepiej nadaje się do asynchronicznej obsługi klienta, gdzie klient może chcieć omówić problem lub zadać pytanie, ale nie można się z nim natychmiast skontaktować.

Główną różnicą między komunikacją synchroniczną i asynchroniczną jest poczucie natychmiastowości. Komunikacja asynchroniczna wiąże się z brakiem natychmiastowości. Nie jest to czas rzeczywisty, a podejmowane działania wymagają czasu na ich wykonanie. W związku z tym, komunikacja asynchroniczna nie może być uważana za rzeczywistą rozmowę. Ogólnie rzecz biorąc, komunikacja synchroniczna lepiej nadaje się do sytuacji wymagających natychmiastowych odpowiedzi, krótkiej dyskusji i jasnych celów.

Czat na żywo zasila konwersację w czasie rzeczywistym

Messenger jest popularnym narzędziem mediów społecznościowych dla biznesu, a obecnie został zintegrowany ze stronami internetowymi, umożliwiając odwiedzającym strony internetowe angażowanie się w działalność firmy poprzez Messengera. Czat na żywo umożliwia rozmowę w czasie rzeczywistym, ponieważ pojawia się jako wyskakujące okienko na stronie internetowej firmy. Agenci czatu na żywo mogą natychmiast odpowiedzieć na pytania odwiedzających i zapewnić natychmiastową obsługę. Messenger jest własnością Facebooka, ale czat na żywo jest oddzielnym podmiotem, co oznacza, że właścicielem oprogramowania jest użytkownik.

Aby wykorzystać czat na żywo, wybierz platformę komunikacji z klientami, która integruje się z innymi kanałami i narzędziami w celu zapewnienia lepszej obsługi klienta. Messenger integruje się z WhatsApp, aby umożliwić bardziej spersonalizowaną obsługę i skrócić czas reakcji zespołu wsparcia. Chatbot może również odpowiadać na powtarzające się pytania i zadania znacznie szybciej niż człowiek. W rezultacie czat na żywo pomaga firmom zapewnić lepsze doświadczenie klienta i generować większe przychody. Jednak wiele firm traktuje obsługę klienta jako centrum kosztów, polegając na przestarzałych systemach biletowych wsparcia. Doświadczenie klienta i ogólne wrażenia klienta są często traktowane z mniejszą uwagą niż powinny.

Meebo to oparty na technologii Ajax klient komunikatora

Meebo to darmowy, otwarty klient komunikatora internetowego, który umożliwia łączenie się z kilkoma dostawcami komunikatorów jednocześnie. Ponieważ jest oparty na technologii Ajax, nie wymaga pobierania. Nadąża za rozmowami IM, wymieniając małe kawałki danych ze swoim serwerem, więc nie trzeba odświeżać strony. Zawiera jednak reklamy.

Kolejną zaletą aplikacji Meebo jest jej łatwość obsługi. Można założyć wiele kont i logować się za pomocą jednego hasła. Interfejs użytkownika jest intuicyjny i prosty, dzięki czemu w ciągu kilku minut poczujesz się jak w domu. Aplikacja Meebo jest dostępna dla komputerów Mac, Linux i PC z systemem Windows. A ponieważ jest to oprogramowanie open-source, działa w większości głównych systemów operacyjnych.

WhatsApp jest najczęściej używanym narzędziem komunikacji cyfrowej w Singapurze

Chociaż wiele osób ma swoje osobiste preferencje dotyczące przesyłania wiadomości, WhatsApp jest najczęściej używanym narzędziem komunikacji cyfrowej wśród Singapurczyków. Podczas gdy Telegram i Signal mają rosnącą publiczność w Singapurze, Millenialsi pozostają najbardziej lojalnymi użytkownikami. Ale jeśli WhatsApp miałby popełnić poważny błąd, może to skłonić użytkowników do przejścia na te platformy. Oto niektóre z powodów, dla których. Przyjrzyjmy się im bardziej szczegółowo.

Wykorzystanie WhatsApp wzrosło w latach pandemii. Podczas gdy komunikacja osobista pozostała na stałym poziomie, komunikacja za pomocą WhatsApp wzrosła w roku pandemii. Pandemia wpłynęła na zachowania komunikacyjne w Singapurze. Podczas gdy liczba czatów spadła, całkowita liczba wysłanych wiadomości znacznie wzrosła. Podczas gdy komunikacja osobista jest często uzupełniana przez komunikację mobilną, wzrost wykorzystania WhatsApp podczas pandemii może wskazywać na przesunięcie w kierunku wykorzystania WhatsApp do celów zawodowych.

Pidgin to chat vs messenger

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, czy powinieneś używać Facebook Messengera czy Pidgina, odpowiedź brzmi: tak. Facebook Messenger jest popularną platformą do przesyłania wiadomości, ale Pidgin został zaprojektowany do użytku poza siecią społecznościową. Zamiast logować się do Facebooka, możesz uzyskać dostęp do czatów znajomych w programie. Aby zacząć, przejdź do menu Start i kliknij na programy. Następnie należy kliknąć na Pidgin. Po wykonaniu tej czynności, otworzy się on. Gdy aplikacja się załaduje, pokażą się twoje połączone konta. Na przykład, możesz połączyć swoje konta czatu Google Talk i Facebook z Pidginem i rozmawiać ze znajomymi.

Pidgin jest darmowy i obsługuje wiele sieci IM. Został pierwotnie opracowany dla środowiska Linux, ale istnieje również wersja dla Windows. Obsługuje kilka różnych protokołów, w tym MSN i ICQ. Jest bardzo popularny wśród ciężkich komunikatorów, a ponadto jest darmowy i open-source. Jest również kompatybilny z wieloma innymi programami. Aby korzystać z Pidgina, pobierz najnowszą wersję z oficjalnej strony.


Podobne tematy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *